Головна » 2017 » Березень » 4 » Самоосвіта в системі формування професійної компетентності педагогів
08:15
Самоосвіта в системі формування професійної компетентності педагогів

    Педагогічні читання з даної теми продовжив молодий спеціаліст, старший майстер Зьома Олексій Олександрович. Наголосив, що самоосвіта – це процес свідомої самостійної пізнавальної діяльності, який здійснюється добровільно, планується, керується й скеровується самим педагогом. Самоосвітня діяльність педагогічного працівника – це його вміння оцінювати свої можливості й урахувати їх під час планування фахового самовдосконалення, вміння знайти джерело пізнання й адекватні своїм можливостям форми самоосвіти, реалізувати власний науковий потенціал, критично оцінювати досягнення і прорахунки в професійній діяльності. Олексій Олександрович нагадав педагогам  п’ять організаційних етапів та напрямками  самоосвітньої діяльності,   джерела самоосвіти педагога та розділами портфоліо.

    Враховуючи те, що колектив поповнився молодими спеціалістами, викладений матеріал педагогічних читань та демонстраційні презентації були корисними.

    Наприкінці виступу Зьома О.О. побажав колегам творчого зростання.
 

 
   
Переглядів: 423 | Додав: gricko21 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar