Семінар-тренінг.
Педагогіка партнерства. Формування ефективної взаємодії учасників освітнього процесу.
Одним із основних завдань Нової Української школи - є побудова взаємин між педагогами, учнями, їхніми батьками на якісно новому рівні, який ґрунтується на партнерстві. Педагогіка партнерства - одна з складових формули Нової Української школи, є 5-м з 8-и ключових компонентів. Саме тому основною метою психолого-педагогічного семінару-тренінгу на тему «Педагогіка партнерства. Формування ефективної взаємодії учасників освітнього процесу», у якому взяли участь педагогічні працівники Кремінського професійного ліцею, було переосмислення форм взаємин з учасниками навчального процесу і перехід до партнерських. Учасники семінару-тренінгу ознайомились з базовими принципами педагогіки партнерства, на основі яких було створено «Кодекс партнерських взаємин». Практичні вправи були спрямовані на професійну рефлексію, а саме: переосмислення та оновлення своєї ролі педагога, аналіз власної педагогічної діяльності, розвиток таких якостей, як довіра, толерантність, позитивне мислення, вміння працювати в команді та інші необхідні для партнерської взаємодії якості.
|