Головна » 2017 » Вересень » 19 » Семінар «Співбесіда з роботодавцем»
13:36
Семінар «Співбесіда з роботодавцем»
Іноді вираз обличчя, запинки мови або неусвідомлений жест можуть нівелювати всі наші слова. Особливо про це важливо пам'ятати під час співбесіди.
Тож 19 вересня 2017 року фахівці Кремінського районного центру зайнятості для студентів, які навчаються в Кремінському професійному ліцеї провели семінар з тренінговими елементами на тему «Співбесіда з роботодавцем».
На заході коротко нагадали важливі моменти, про які варто пам'ятати на співбесіді:
Міміка. Співбесіда - це якраз той випадок, коли потрібно «тримати обличчя». Міміка співрозмовника «читається» зазвичай легше, ніж пози і жести. Так, часом складно стримати хвилювання або приховати, що питання нам неприємне. Головне пам'ятати, що відкрита, доброзичлива усмішка кандидата посилює позитивне враження у роботодавця.
Жести і пози. На співбесіді не варто використовувати «закриті» і «агресивні» жести і пози - схрещувати руки або ноги, стискати кулаки, відхилятися від співрозмовника, брати «руки в боки» або закладати руки за пояс, як ковбой Мальборо. Це не та ситуація, де потрібно демонструвати небажання спілкуватися або свою перевагу. Також не варто чіпати обличчя, вуха, шию, волосся, крутити кільце на пальці - всі ці жести свідчить про тривогу або небажанні щось говорити. У інтерв'юера може скластися помилкова думка про вас. Гарне враження на співбесіді виробляє кандидат з відкритою позою, природною жестикуляцією і зацікавленим поглядом.
Контакт очей і погляд. Що точно не варто робити на співбесіді, так це уникати контакту очей, дивитися в підлогу, в стелю, в сторону. Обов'язково потрібно зустрічатися очима з рекрутером, витримувати погляд 2-3 секунди. Перестаратися теж не варто, не треба «свердлити» співрозмовника поглядом. Найкраще, коли погляд «ковзає»: подивилися, відвели погляд, задумалися, подивилися, сказали ... Вважається, що погляд в зону перенісся - це погляд рівних, погляд партнерів. У зону вище брів - погляд домінуючого, керівника. У зону нижче губ - інтимний погляд. Пам'ятайте, що два останні погляди можуть викликати роздратування і неприйняття у співрозмовника.
Дистанція і простір. А ви знаєте, що є нехитре правило ефективного розміщення за столом? Намагайтеся не сідати навпроти інтерв'юера. Якщо є можливість, виберіть кутове розташування. Позиція «навпроти» інтуїтивно налаштовує на суперництво, на прагнення домінування і не сприяє взаєморозумінню. Навіть якщо немає можливості сісти більш по-партнерськи, просто пам'ятайте про цю психологічну виверту, щоб уникнути непотрібної конфронтації. Також слід пам'ятати, що не варто порушувати інтимну зону співрозмовника, наближатися занадто близько. Але й занадто далеко відсуватися не варто. Це не сприяє ефективній комунікації. Ідеальним відстанню вважається відстань 1-2 метри.
Ну і наостанок випускники відзначили, що людина з гордою поставою і легкої цілеспрямованої ходою викликає образ ефективної та успішної людини. 
Порада фахівців: подбайте заздалегідь про свій зовнішній вигляд, ділові аксесуари і дотримуйтесь простих правил невербальної комунікації - і хороше враження про вас гарантовано!
Переглядів: 297 | Додав: gricko21 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar