Питання психологічних труднощів у навчанні – є важливішим і одним з найважчих питань усього освітнього процесу. Своєчасне та правильне виявлення причин труднощів допомагає у корегуванні недоліків у розвитку та вихованні, а також виборі індивідуального підходу до кожного окремого учня. Ці складні питання педагоги ліцею розглянули на психолого-педагогічному семінарі, за темою: «Психологічні труднощі у навчанні: типологія, причини, шляхи виходу». Учасники семінару проаналізували типологію труднощів, а особливу увага приділили розвитку психічних пізнавальних процесів учнів, а саме – мисленню, бо саме за допомогою понятійного мислення людина освоюю нові поняття, логічні конструкції, тренує свій мозок, і таким чином розвиває свій інтелект. Учні з розвиненим понятійним мисленням не мають труднощів у навчанні, вміють логічно мислити, а також успішно справляються з життєвими задачами. На практичній частині педагоги розглянули шляхи розвитку пізнавальних процесів учнів, а також перевірили особливості власного понятійного мислення.
|