Головна » 2017 » Грудень » 4 » Педагогічний коучинг як технології розвитку професійної компетентності педагога та життєвої компетентності випускника
17:57
Педагогічний коучинг як технології розвитку професійної компетентності педагога та життєвої компетентності випускника
Єдине щастя в житті —

це постійне устремління вперед.

Еміль Золя

Ми живемо в той час, коли здатність закладу змінюватися й розвиватися стає чи не головною умовою його життя і вже точно  конкурентоздатною перевагою. Саме тому, час швидко змінюється,  змінюються учні та їх потреби, а педагогічна професія стає творчою місією. До змін готовий і педагогічний колектив ліцею. У цьому році ми розпочали роботу над новим педагогічним проектом «Педагогічний коучинг  як технології розвитку професійної компетентності педагога та життєвої компетентності випускника» і в рамках запланованих заходів 4 грудня  пройшов коучинг. Коучем виступав методист ліцею Сєрих С.А., а фасилітаторами груп були викладачі вищої категорії: Кіяшко В.Ф., Коротенко Л.В., Бачинська Н.Г., Адишева Л.О.  Коучинг сприяє розкриттю внутрішнього потенціалу особистості, тому всі присутні були активними учасниками по створенню кластерів та синквейнів. Встановленню партнерських взаємостосунків між учасниками на початку заняття сприяло «Правило 30 секунд», спільне  визначення  завдань  для  досягнення конкретної мети проведено методом створення ялинки, а «Колесо професійного балансу» допомогло кожному учаснику побачити «прогалини» в своїй педдіяльності, визначити за рангом важливості пріоритети для розподілу часу на розвиток кожного напрямку діяльності. Робота в групах з фасилітаторами була спрямована на реалізацію запитів педагогів за результатами проведеної діагностики, тож створення кластирів та синквейнів відбувалося по інтегрованому та диференційованому навчанню, створенню проектів та застосуванню кейс-методу. Діалог на стикерах допоміг визначити 10 основних рис сучасного педагога, педагога майбутнього, а вправа «Три перших кроки» - визначити три перших дії на шляху до змін. А щоб уникнути перенавантаження учасників наприкінці робочого дня, а вже за вікном і так було темно, гра «Австралійський дощ» розвантажила присутніх та підняла настрій. Наприкінці коучингу провели рефлексію методом «незакінченого речення», а на завершення - «Правило 30 секунд», але з іншим смисловим навантаженням, а саме: протягом 30 секунд слід було записати лише найголовніше без відволікання на деталі, щоб підвищити концентрацію уваги педагогів в той час, коли вони когось слухають, що значно допоможе їм відразу  відмічати   основну думку з почутого без словесного мережива, а з часом, якщо себе до цього привчити, цей метод змінить життя на краще. Ось таким був плідний та насичений коучинг. І не дивлячись на те, що робочий день вже закінчився, затримка на роботі не погіршила, а навпаки  покращила настрій всіх учасників заняття. Додому розходилися з планами та бажанням впроваджувати коуч-технологію в педагогічну діяльність.
   
Переглядів: 532 | Додав: gricko21 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar